Recuperar contrasenya

• 1
  • 2
  • 3

Responsables del tractament: CONFEDERACIÓ SINDICAL DE CCOO DE CATALUNYA, CONFEDERACIÓN SINDICAL DE CCOO, FEDERACIÓ DE CCOO DEL SECTOR AL QUAL PERTANYI L’EMPRESA ON TREBALLIS. A ccoo.cat pots consultar l’organització interna de CCOO de Catalunya. Dades de contacte: Via Laietana, 16, 08003 Barcelona Finalitat del tractament: Manteniment de la relació com a persona afiliada conforme a les finalitats establertes en els articles 7 i 28 de la Constitució espanyola; la Llei orgànica 11/1985, de llibertat sindical, i els Estatuts i reglaments de la CONC, exercici dels drets i compliment dels deures reconeguts estatuàriament, gestió administrativa i cobrament de quotes, finalitats estadístiques i històriques. Legitimació: Condició de persona afiliada al sindicat, satisfacció d’interessos legítims perseguits pel responsable del tractament i compliment d’una obligació legal aplicable al responsable del tractament. Persones destinatàries de les dades (cessions o transferències): En cap cas es realitzaran cessions de dades, tret que consti l’autorització expressa de la persona afiliada a persones físiques o jurídiques diferents del conjunt de les organitzacions confederades. Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, com s’explica en la informació addicional. Informació addicional: Pots consultar la informació addicional i detallada sobre protecció de dades a la nostra web: rgpd.ccoo.cat/alta/

Comissions Obreres, el primer sindicat de Catalunya.

Politica de Privacitat